۵ نکته برای جلب رضایت مشتریان @bazaryabimodern1987 ????مشتریان سازمان ما دقیقاً مثل اعضای خانواده‌ی ما هستند. 1️⃣ حفظ ارتباط با مشتریان 2️⃣ ایجاد احساس برتری در مشتری 3️⃣ حل مسائل مشتریان 4️⃣ ایجاد حس مهم بودن در مشتری 5️⃣ در دسترس مشتری بودن @bazaryabimodern1987 مشتریان ,مشتری ,رضایت مشتریان ,نکته برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیف ویژه دکتر منصوری درمان بواسیر ابزار مال باب دل : مجموعه اشعار مهدوی سایت شخصی عماد قلی‌پور :: Emad-Gholipour mmp games اجناس فوق العاده پایگاه قرآنی-فرهنگی دارالقرآن پرسش مهر 21